En helg med jobb...

igen... Mesta delen av helgen tillbringades på jobbet. Lördag kväll och söndag dag. Efter jobbet igår (söndag) åkte vi hem till K:s föräldrar för att fira hans pappa på farsdag. Vi blev bjudna på lammytterfilé (vilket långt ord), potatisgratäng och rödvinssås. Gottigt var det! Vi stannade tills vi inte orkade mer, var rätt trött efter jobbet. När vi kom hem kollade vi på "Ensam mamma söker" på webt-v eftersom vi missade det då vi var på medda´. Inte mycket kvar av den serien nu. Är roligt med något man följer.

Jag saknar min pappsen. Minns inte sist jag var med honom på en farsdag. Han fick en liten prfesent skickad till sig och vi pratade på telefon i alla fall och nu är det bara två veckor kvar tills vi ses!!! Då åker jag hem och blir hemma en vecka. Äldsta syster yster fyller 40 och den yngre blir 37 medans jag är hemma. Kul!

Idag har jag jobbat och efter jobbet mötte jag upp skåne-C. Vi satt och tjötade och gick i några affärer. Trevligt!

Imorgon är jag ledig men ingen sovmorgonen blir det. Ska vara hos tandläkaren redan 10. Sista besöket nu med sista lagningen. Tack och lov! Har fått lite tandläkarskräck på sista tiden (Vad mycket "sista" det blev där) Dom är inte snälla dom där :-) På eftermiddagen är det sen dax för några sprutor. Vi ska vaccinera oss inför våran thailands-resa. Bara 2 månader kvar nu!


Varför har hon en plastpåse på foten??

Jo för att när vi skulle åka hem från K:s föräldrar så visade det sig att deras skohorn var så klent så jag fick inte på mig den ena skon. Jag kämpade och drog och höll på tills jag nästan var svettig. Hihi! Dom är rätt (läs, jäkligt!) trånga i skaften och dom har ingen dragkedja eller snörning. Fick låna en sko till den "bara" foten då jag gick till bilen men sen då vi var hemma så orkade jag inte vänta medans K skulle gå in och hämta en sko till mig så jag tog en påse på foten istället och traskade in. Haha! Tur vi inte mötte någon!

/Tesan




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0