Dagens planer

Ska ut på några "ärenden" idag. K- självklart för att fixa inför våran dag :-) Ska ordna det sista med det som han ska få av mig. Jag kan visa en annan dag vad det blev, kan ju inte avslöja nu. Varför ska han få något då? Jo! För att vi firar två år imorgon! Vi ska gå ut och äta middag någonstans och så hoppas jag på fint väder så vi kan ta en promenad bland höstlöven också och mysa av knastret då man går på dom och av alla vackra färger som börjat komma. Du är underbar bejbi!

Efter "ärendet" ;-) funderar jag på att göra ett besök på gina tricot och kolla in en jätteenkel och fin klänning som C hade köpt. Gillade den skarpt! Men det är inget ovanligt att vi gillar samma grejer :-D. Vi har köpt likadana skor, knästrumpor och benvärmare bara det sista. :-) Och så halsbandet!



Såhär ser den ut, finns i många fina färger och kostar endast 149 spänn!


Vill göra ett besök på designtorget också och inhanda/kolla in dessa:



   

Har sökt länge efter svart disktrasa. Vårat kök går ju i svart och vitt och petig som jag är så tycker jag ju inte det ser klokt ut med rosa, blå eller grön trasa. Har hittat vita innan med svart tryck fast dom blev ju skitiga på en gång. Men nu har jag hittat den. Måste ha! Och diskhanddukarna... Ja dom är bara snygga!

Sen ska det klämmas in en promenad idag också. Jag kanske kan kombinera allt. Nu ska jag ringa bejbi och höra hur han har det på jobbet. Jag är ledig idag och ligger i sängen och bloggar. Lyx va´!

/Tesan

Kommentarer
koffeboffe

Inte så lite nyfiken man blir. Puss puss darling.

2008-10-06 10:28:05
Caroline

Ååååh de där kökshanddukarna vill jag osså ha jö!!!! Vi får härmas igen hehe

2008-10-07 08:29:50
Caroline

För övrigt....klänningen har jag på mig idag ;-)

2008-10-07 08:47:27
handplockat

Kul att du hittade "hem " till mej

nu ska jag kika runt lite hos dej

ha det bäst

2008-10-07 09:22:15
URL: http://mittval.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0