Den har kommit!

Titta vad som trillade ner på hallgolvet! Min almanacka från personlig almanacka.se. Det skulle ta 2 veckor men det tog bara 5 dagar! Jag är så nöjd! Tjocka fina sidor som man inte behöver vara rädd för att dom ska gå sönder. Och så mina personliga val. Ska börja skriva i den NU!



 


Idag skulle jag egentligen möta upp C i stan men pratade med henne för ett tag sen och hon har blivit sjuk. :´-/

Den här bilden är till dig gumman. Krya på dig!!!


(Hjärtan på tråd som slingrar sig på en ställning av ståltråd som jag har gjort själv)

Kommer nog att åka in till stan en sväng ändå. Måste fixa en grej och så är jag sjukt sugen på sushi. Så det ska jag nog köpa med mig hem. Slurp!

/Tesan

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0