Fullspäckad helg - Lördag i Ullared

Lörda´n gick vi upp tidigt och åkte till Ullared för ett besök på Gekås. Vi köpte en massa förbrukningsvaror (så som diskmedel, tvättmedel duschtvål, tandkräm m.m), småplock, grejer till hemmet lite kläder och så lite julklappar (som inte finns med på bild då personerna som klapparna är till nog läser i bloggen). Hittade två spel också, sällskapsspel är verkligen billigt där.


Ett axplock av grejerna som fick följa med oss hem.


Inredningsdetaljer.

Hittade stjärnkuddar, precis likadana som dom från gripsholm men istället för 170 spänn så gav vi bara 70!!! Den coola gummikorgen av återvunna bildäck har jag velat ha länge och självklart fanns den i Ullared! Ska ha den i vardagsrummet som antingen tidningskorg eller så ska filtarna, som vi brukar ha i soffan då man känner sig frusen, få ligga i den.


Hittade en jättesnygg jacka till K (mycket snyggare i verkligheten) som var vävt lite som fiskbensmönster i tyget.
299 spänn, hallå eller!


Jag ska snart dit igen med en kompis, C (Skåne-C :-)). Vi ska åka bara hon och jag och det ska bli så himmla roligt. Det var jättelängesen vi var iväg någonstans bara vi två, jag längtar!

Listan för vad som ska inhandlas då växer redan. Ska försöka inhandla ännu mer julklappar, måste bara ta reda på vad alla önskar sig.

När vi kom hem var K trött så han sov ett tag. Jag hade sovit i bilen hela vägen hem, alltså var jag lite piggare så jag packade upp alla grejer. När K vaknade var vi båda hungriga så vi beställde pizza och sen var det tv och film för hela slanten.Det var den dagen!

/Tesan

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0