Hem & Villa-mässan





Imorgon börjar Hem & Villa-mässan här i göteborg och jag vill, jag vill, jag VILL gå!!! Verkar dessvärre som att jag inte kommer att ha tid :-/

Imorgon jobbar jag hela dagen och sedan bjuds det på surströmming hemma hos mig (K ska på poker och glad är han för det).

På fredag ska vi träffa K:s föräldrar på dagen och på eftermiddagen tror jag att vi ska hjälpa en kompis med en flytt.

På lördag blir det Ullared-besök igen med Skåne-C och det brukar ju ta hela dagen.

Söndag börjar jag jobba kl. 13 redan. Ja ni hör ju... fullspäckat!


Här kan ni som är nyfikna läsa om mässan och vilka som ställer ut.
Och för er lyckliga som kan gå har ni öppettiderna längre ner.




Svenska Mässan, Göteborg

30 oktober - 2 november 2008

Öppettider

Torsdag 11-19
Fredag 10-19
Lördag 10-18
Söndag 10-18

Biljettpriser

Vuxen 130kr
Barn 0-6 år gratis i målsmans sällskap
Barn 7-14 år 20kr i målsmans sällskap
Familj 2 vuxna och tre barn under 15 år 270kr

 

Samtliga aktiviteter på Hem & Villas program ingår i entréavgiften.
Gratis barnpassning alla dagar, under mässans öppettider.


/Tesan



 


Kommentarer
Malin Inspiration & design

Therese; Tack! Lyktan du beskriver låter ju superfin. Åh jag vill med till Ullared!!! :) Kul för dig osm snart ska dit i gen. Har du nära dit eller? Ja du får visa upp den sen om du köper en. Lyktor kan vara fina att ha inomhus också ju. :)



2008-10-30 14:48:27
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0