Höst/halloween-pynt

Idag har vårat hem fått lite uppiffning. Några dekorationspumpor och ljuslyktor i höstfärger har fått flytta in och så lite spindelnät och en spindel som jag hade fått hjärtsnörpen av om den hade varit riktig. Uäh!

Jag är inget jättefan av hösten men det blev så mycket mysigare nu då färgerna fick komma in också.

Inte riktigt nöjd med hur det blev. Ska skaffa någon fler frukt och så en låg skål i glas istället tror jag. Känns som det är något som saknas. Ett fint höstlöv kanske. Uppföljning kommer!

På köksbordet.



Annan uppläggning.


  


På vardagsrumsbordet. Ska skaffa en dekorationspumpa att ha intill den också.



Ljusfat: Ikea
Ljuslyktor: Ikea
Dekorationspumpor: Livsmedelbutik
Spindelnät & spindel: Buttericks



/Tesan




Kommentarer
Malin Inspiration & design

Hej! Trevlig med en ny blogg att följa. :)

Tufft arrangemang du har gjort. Själv sate jag med några pumpor & värmeljuslyktor på ett fat häromdagen. Snabbt å busenkelt! :) Sånt gillar vi! :)



Lycka till med bloggandet!



/Malin

2008-10-29 22:13:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0