Spa

Idag jobbar jag kväll så jag gav mig själv en mini-spa-behandling innan jag gick hemifrån för att inte ha en
allt för tråkig onsdag.

Jag började med dusch, raka lite här å där och sen en...


ansiktsrengöring (rekommenderas, så löddrig och skön) och sen en...


peeling för ansiktet och sen en...


ansiktsmask och sen ett...


ansiktsvatten och sen en...


aromaolja som gör att anikstkrämen verkar djupare och sen en...


ansiktskräm och sen...


bodylotion med lite BUS-effekt.

Nu sitter jag här och luktar brännt fläsk som man gör efter BUS-produkter eller när man har solat solarium.
Men vad gör det, jag fick pyssla om mig själv lite och känner mig något piggare av det. Måtte kvällen gå fort nu så jag får åka hem nån gång!

/Tesan

Kommentarer
Anna

Var har du köpt allt det där och kan alla använda det? Skönt verkar det då med känslan som du beskrev. Jag skulle vilja på ett spa. Kan jag komma till dig ler Kramis gums

Anna

Det var inte meningen att vara otacksam :-D. Det var jättegott. Kram


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0