Mötet mellan Felicia och Nellie

Det tog ett tag för Nellie att upptäcka Felicia då hon kom hem. Nellie verkade först inte riktigt förstå att det är en liten människa men då den lilla människan rörde på sig då blev ögonen större. Nellie har luktat lite försiktigt på Felicia men vi är observanta hela tiden då man såg Nellies ögon växa då Flisan började sprattla med armar och ben och hon förstår inte att hon inte får stå och gå på lillan utan hon vill ju bara ta sig fram i våra famnar som hon gjort innan.

De senaste nätterna har jag, K & Felicia sovit tillsammans i det lilla extrarummet. Jag och K i bäddsoffan och Felicia i liggdelen till vagnen. Dörrenhåller vi stängd för man vet inte vad Nellie hittar på då vi sover och inte ser. Tänker på den där katten som hade lagt sig över en babys ansikte i en vagn så den kvävdes. Var skriverier i tidningen om detta för inte alls längesen.

Än så länge går det alltså bra med våra två damer ihop. Nellie lär ju vänja sig vid Felicia allt eftersom och Felicia får väl inte upp ögonen för Nellie förrens om flera månader.



Vad är det där för minimänniska?!



Bröstet var upptaget så jag tar knäet :-)



/Tesan



Kommentarer
polly

hihi. jag ser åså fram emot mötet mellan mina tisar o bäbis!! ska bli kul o se hur de reagerar

2009-12-28 10:48:25
URL: http://polly.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0