Äntligen helg!

Precis klivit upp ur sängen nu och snart ska jag börja plocka undan. K:s föräldrar kommer hit på lunch idag eftersom jag har fyllt år, vi ska bjuda på smörgåstårta. Mums! Gjorde tårtan igår så den står i kylen och gottar till sig, ska bara dekorera den. Sen ikväll ska vi ut och äta med C & J, det ska bli jättekul! Vart det blir det vet jag inte, K har bokat bord någonstans och det är hemligt för mig. Det blir säkert bra!


Den här fina skålen pryder vårat kök nu. Har knåpat ihop den själv med olika vårlökar, sisal, dekorationsboll och en ljushållare. Nu har vi vår i köket!

     
 



 
Den här fina blomman fick jag på min födelsedag då vi kommit hem från jobbet och så fick jag gott bubbel också. Sedan åkte vi in till stan och åt middag på en grekisk restaurang och sen åkte vi hem, tog ett gals vin och så överraskade han med tårta och mer presenter. Vilket firande! Tack älskling!


Passionsfruktsmoussetårta. Oj vilket långt ord!



 
Presenterma.
En smal plattång från gama som jag verkligen behövde och så Desperate housewives kokbok. Jag älskar den serien!




Bild från alla hjärtans dag. Kristofer lagade grym mat. Fläskfilé med vitlök- och timjansås. Och så fick jag favoritblomman av honom, vita tulpaner och så dom söta nallarna. Rankan med det röda hjärtat och kortet fick han av mig.

/Tesan




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0