Är det du som gör mig sjuk?




Har de senaste dagarna haft problem med andningen och idag blev det så jobbigt så jag var tvungen uppsöka vårdcentralen. Läkaren som har böjat utreda min allergi klämde in mig innan ett annat besök. Skönt att få komma till samma. Han tror att det är astma som är relaterat till allergin och han ville påbörja behandling på en gång då det annars kan bli värre. Jag fick pulmicort (kortison) som jag ska inhalera morgon och kväll och bricanyl som är snabbverkande luftrörsvidgande. Han påpekade åter igen att han tror det är katten det beror på. Det känns inte alls roligt, vi vill ju ha henne kvar. Våran underbara Nellie!

Vi inväntar provsvaren...

/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0