Massagedyna


En massagedyna från OBH nordica skulle jag vilja ha hemma. Tänk att få sätta sig i fotöljen och få ryggen masserad då man kommer hem från jobbet. Vissa dagar lir det ju mycket spring på jobbet och en del tunga lyft. Även K brukar ha lite problem med sin rygg så jag föreslog att vi skulle köpa en sådan som en alla hjärtans dag present till oss båda, men han vet inte om han vill ha en. Att han ska vara så svår! Vem vill inte ha masssage! Och på alla hjärtans dag ska man ju bry sig om varandra. En grej för både kropp och själ... hade inte varit dumt. Aja, jag fyller år snart. Blink, blink!


Vilken är skönast? Modell 6076 med värme eller modell 6088?


/Tesan



Kommentarer
Anna

Vi har en sån utan värme och den är då skön , men en med värme kostar ju nästan 1000kr mer :O

2009-02-11 16:19:08
URL: http://annapannabloggar.blogg.se/
Madde

Hej! Svarade på ditt inlägg i ett mail, hoppas du fick det :) hade bra! /Madde

2009-02-12 22:05:18
URL: http://erikssonmadeleine.blogg.se/
Caroline

Mmmmmm Sån ska jag önska mig av Johan eftersom jag ALDRIG får knådat mina axlar :-)

2009-02-16 23:43:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0