Gick inget vidare

att tvinga mig till jobbet idag. Vaknade vid 5 och behövde gå upp på tossiletten. Då jag gick till sängs igen kändes det inget vidare. K vaknade och undrade hur jag mådde egentligen, tror jag andades konstigt eller nåt. Jag sa att det kändes sådär och jag kände mig så varm. K sa att jag var kokhet så han hämtade tempen till mig. Den visade 38,5 och jag som är lågtempad i vanliga fall brukar ha känningar redan vid 37,5.

Så arg! Gillar inte alls det här. Tycker det är skit att behöva vara hemma från jobbet igen både pengamässigt och för den som nu måste vara själv. Kändes inte riktigt okej att börja ringa hem till folk halv sex på morgonen. Jag skulle ju bara stå ut typ 8 timmar till men det hade aldrig gått. Ska försöka sluta sura över det nu och lägga laptopen åt sidan och dra täcket över mig här i soffan.

Håll tummen att jag är frisk till måndag! Tror inte det är vidare kul att flyga när man är sjuk, snörvlig och med feber. I Thailand är det dessutom 28-29 grader nu och det kan bli jobbigt med värmen om man inte är kry.


/Tesan



Kommentarer
Victoria

Tack för rebuslösningen, nu kan jag äntligen släppa det ;-)

2009-01-03 17:57:26
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0