Idag börjar resan mot Thailand 5/1-26/1

Om 2 timmar börjar resan mot Thailand, eller rättare sagt mot Landvetter för att kl. 18 ta ett flyg till Bryssel. Där landar vi 19.50. Sedan byter vi flyg, 21.35 lyfter vi mot Abu Dhabi där vi landar 6,3 timmar senare kl. 07.05, lokal tid. Där byter vi igen. Kl. 9.55 går flyget som tar oss till Bankok. Vi är framme runt 18.45 imorgon, lokal tid, alltså 10.45 tiden svensk tid. Den resan tar 5,5 timmar. Vi stannar en natt i Bankok och dagen efter flyger vi till Phuket. Vi får se när vi har möjlighet att sitta vid en dator igen och uppdatera er. Ska försöka att göra det så snart som möjligt i alla fall!

Min förkylning är fortfarande inte borta. Har ingen feber men känner mig trött, hängig, snorig, slemmig å lit tung i bröstet. Jag hoppas verkligen inte att det blir värre av att komma till värmen och jag hoppas att jag snart är frisk så jag kan njuta av resan.

Kristofer är förväntansfull och stressen har gått över och nu känner han mest "Vi har ju för fan semester"!

Det här är våran packning.

Bilden är på kläderna vi har med oss. Sen är det lite handbagage som böcker, anteckningsblock och så neccesär och reseapotek. Får se hur mycket vi har med oss hem, den bilden lär ju inte likna denna i alla fall!

12 minus visade våran termometer i morse

I Thailand är det 42 grader varmare än här och jag sitter och svettas NU! Jäkla fförkylning!

Nu ska vi fixa det sista med våra grejer och se så att Nellie har med sig allt till kattvakterna :-)

Hör av oss då vi kan!

/Tesan & Kristofer



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0