Nej inte igen...

och inte NU!

När jag gick och la mig efter nyårsfesten kändes det i mina luftvägar som om jag börjar bli förkyld. På jobbet igår blev det bara värre. Nös och harklade mig. Känns liksom lite tungt i luftrören och så har jag blivit snuvig. Inte speciellt roligt då vi ska sätta oss på planet om 3 dagar.

Då jag kom hem igår käkade jag hårt bröd med vitlök. Syrran, B tipsade att det kan hjälpa och jag testar vad som, måste bli av med det här! Till den delikata mackan drack jag ett glas c-vitamin och efter det klyftade jag upp en citron och åt upp hela och sen fick jag i mig en kopp thé med honung också. Måste tyvärr säga att när jag klev upp nu för en halvtimme sen kändes det inte ett dugg bättre :-( Har precis tryck i mig en likadan god hårdbrödmacka och c-vitamin. Stackars den som ska jobba med mig idag. Stinkbomb! Nu måste jag klä på mig varmt och gå ut och skrapa rutorna på bilen och brumma iväg till jobbet.

Krya på mig!

/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0