Billös och förkyld

I förrgår fick K veta att en arbetskamrats svärson var intresserad av en likadan bil som han har och K lovade honom att få komma och titta på lördag (läs idag). Så igår efter jobbet åkte han iväg och tvättade utsidan på bilen och imorse  var han tvungen att gå upp tidigt och åka iväg till föräldrara i Floda för att städa insidan. Jag kunde inte hälpla till me något av det utan ligger fortfarande hemma förkyld och nu även med feber.

Ligger nerbäddad i sängen i skrivande stund och hörde precis K komma in med bilspekulanterna i köket. Dom var inne en bra stund så jag antar att dom kommit överens om någon deal. Alltså är vi billösa nu! Jag skriver Vi då vi använder den tillsammans och i stort sett lika mycket men det var K som ägde den

Vad händer nu? Ja nu måste vi alltså leta efter en ny bil. Och det får ju gärna ske snart då vi båda inte är så förtjusta i att åka kollektivt. Den här gången ska vi båda vara ägare av både bil och lån så det här kommer inte bli lätt. Jag kan inte mycket om bilar, det är K:s grej, men jag har ju ändå mina kriterier. Vi kommer säkerligen att komma överrens i slutändan, men det kommer nog inte bli allt för lätt.

Uppdatering kommer.


Hej då "Bettan"!

/Tesan




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0