Testbild

Först igår slutade örat att vätska och jag slapp att ständigt ha bomullstuss i örat som trycker. En annan läkare tittade i örat igår och hon konstaterade hon också att det var öroninflammation. Men hon tyckte att jag såg irriterad ut i hörselgången också så jag fick droppar som jag ska ta 3ggr/dag. Jag har slarvat med dom och bara tagit dom en gång hittills. Jätte obehagligt att droppa i öronen tycker jag och dessutom så rinner det ju ut från örat om jag inte stoppar in en tuss som håller tätt. Och det var ju det där med tusarna jag ville slippa eftersom jag blev öm av dom förut då det vätskade ur örat. Jaja, jag får väl ge det ett försök.

Jag hoppas verkligen att det här ger med sig snart. Locket och det högfrekventa ljudet. Jag blir trött, matt och ibland yr då det oavbrutet låter som en testbild i örat på mig.

Just nu jobbar jag fast jag inte borde. Men jag försöker att ta det så lungt som det går i alla fall. Imorgon ska jag jobba både dag och kväll. Hur ska det gå?

Vi får se.

Jag längtar hem nu. Hem till norr.

/Tesan



Kommentarer
Ida

jaa de är ju våran bejbis =) ska och hämta den på ca 2v <3

2009-03-14 20:21:50
URL: http://idaedfast.blogg.se/
Anna

När kommer ni upp ?

2009-03-15 17:17:53
URL: http://annapannabloggar.blog.se
Anna

Precis fint ska det va och det var det. tänkte på vad min Tesan sagt ;-D

AnnaE

få se om det blir som jag tänkt mig. Blir nog lite förvirrande för dig att se 2 Anna. kramis

AnnaE

krama


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0