Nu åker vi

Igår fick jag veta att jag har en rätt stor cysta som sitter vid min ena äggstock/äggledare. Det kan tydligen gå så illa att cystan tynger ner ledaren och får den att vrida sig runt sig själv. Aoch!!! Jag hoppas jag slipper det. Ska på en ny kontroll nästa vecka om det inte händer något akut innan dess. Det vill vi inte! För då blir det nedsövning och operation.

Nu ska vi packa in oss i bilen och köra över till uppsala-trakten för en skön och trevlig helg hos en barndomskompis till K. "Bettan" måste ju få visa vad hon går för! :-D Bilen alltså! Ska bli skömt och avkopplande att åka iväg en sväng.

Ciao!

/Tesan



Kommentarer
syster B

hoppas allt går bra. Ha en riktigt trevlig helg

Själv ska vi till Östersund på dop.

2009-05-29 12:39:03
AnnaE

Kram på dig gums. Du vet jag tänker på dig as allways ;D


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0