Nya skor från skopunkten

Shoppade loss på skopunkten idag. Köpte 6 par skor för en dryg tusenlapp. Sex par?!! Undrar ni... Då fanns det ändå fler som jag tyckte var fina!


Sandal från Skopunkten.com

Den här skon är galet snygg på vill jag lova!!!



Ballerina från Skopunkten.com















Söt och jätteskön. Så skön att jag köpte den i svart, vitt och rosa.
Finns tyvärr ingen bild på den rosa. Men den är så karamelligt söt!




Ballerina från Skopunkten.com






Ballerina från Skopunkten.com













                                                                                                                            
 Skön och något festligare, enligt mig.




Ballerina från Skopunkten.com















En bekvämare sko som tål en promenad
. Får så lätt ont i fötterna.

Bilder lånade från skopunkten.

/Tesan



Kommentarer
Victoria

Jag vill också på skopunkten.. hm

2009-05-15 18:36:56
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/
nilla

Man ska väl inte prommenera i en sko från skopunkten om man lätt får ont i fötterna? Nu när alla "snäll-märken" har börjat göra så snygga modeller..

2009-06-17 20:54:30
URL: http://skorna.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0