Glöm inte handduken!

När jag skulle duscha imorse såg jag då jag stod där nyduschad att jag inte hade någon handduk. Kikade ut ur duschrummet mot hyllorna där det brukar ligga badlakan, rena "rockar", bindor och lite sånt. Tomt. Inte en enda liten handduk. Sneglade mot larmknappen på väggen men tänkte mig då in i värsta scenariot att då skulle hela avdelningens presonal komma springades till duschen. Skulle jag då stå där som ett fån och be om en handduk. Nää! Så vad gjorde jag då? Jag torkade mig på de gamla kläderna och det tog tid. Inte blev jag torr och inte var det lätt att klä på sig då man fortfarande var rejält fuktig. Men det gick. Vad har jag då lärt mig idag?  Jo, att kolla noga så man har med sig allt man behöver och imorgon ska jag inte glömma handduken!

/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0