Kristofer har fått sparken

Det här är en dag att minnas... Idag har vi gått 26 veckor och 2 fulla dagar i graviditeten. Bebis har rört på sig dåligt idag så har varit lite orolig. Då jag kom hem efter jobbet förberedde vi midda´n och först två timmar efter att jag lämnat jobbet kunde jag äntligen sätta mig ner. Så fort jag satte mig började bebis röra på sig. Lättnad! Blev väl lite sur över att den inte blev vaggad längre. Så lägger jag mig ner och lägger handen på magen och känner tydligt puttar med handen också. Då tänker jag att NU måste väl ändå K kunna känna det också så jag ropar på honom att komma snabbt! Han kommer och sätter sig och lägger handen på magen han med. Efter några sekunder sparkar bebis igen och K säger i samma sekund, NU kände jag!

Yeeees!!! Bebis har ÄNTLIGEN kickat honom och jag blev alldeles rörd. "Coolt" utbrast K och vi gjorde en high five och sedan säger han "Fan, det är ändå lite freaky". Heheh!! Jag är så glad!

/Tesan



Kommentarer
Victoria

Vad kul han fått sparken, hehe

2009-10-15 08:56:08
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0