Torsdagsmys

Igår var vi hos C & J. Vi blev bjudna på kyckling i lergryta och det var så himmla gott :-P Tänk att nåt som är nyttigt, lättlagat och sköter sig själv i ugnen kan vara gott också! Vi ska köpa en sån snarast om det inte är så att pappsen eller mammsen eller någon annan där hemma har en sådan liggandes hemma. Jag har ju för mig att jag sett en hos nån av dom. Eller var det hos B? Ja vi får väl se om vi kan vänta tills jag ska åka upp eller om vi inte kan hålla oss och köper en snart ändå. Jag åkte på världens allergi och nös och snorade som en galning. Vad kan det vara??? Är det katterna?!! Jobbigt är då bara förnamnet!

Efter maten var vi på bio. Vi såg "Flickan som lekte med elden", den var bra men jag tror att det krävs att man ska ha sett "Män som hatar kvinnor" för att man ska förstå den fullt ut.

Då bion var slut gick vi hem och efter lite mer nys och snyt så var det bums i säng. Idag känner jag mig helt tagen av gårdagen, som att det tog hårt på kroppen, reaktionen jag fick. Men idag hoppas vi på en bra dag. Idag ska jag till frissan, på tiden och sedan ska jag hem till C. Blir nog mys och film. Kul!!!

Idag går vi även in i vecka 26...

/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0