Den är min!

Igår var jag och älskling en sväng på stan. Jag provade lite mammakläder, behövs nu när maggen växer :-) Den här fina tröjan köpte han till mig då från polarn o pyret. Sötis! Men så är jag ju förvaringen för hans bebis också ;-)

Bild från Polarn o pyret

 

 

Idag var vi också runt i butiker och då tog han med mig in till stjärnurmakarna och jag fick prova min favoritklocka all times! En guess-klocka.

 

Yes it´s mine!!!!

 

När jag hade den på armen så frågade han om jag ville ha den. Jaaaaaa, det vill jag!!! Sötot gav mig den för allt jobb och så med hans bostadsrätt som vi bodde i och renoverade upp ordentligt innan försäljning. Wohooo!

 

Tack älskling!

 

/Tesan



 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0