Motion och lära-gå-vagn

Nu kretsar allt kring Felicia, mat och motion. Jag och K har gett oss f-n på att NU ska vi lyckas tappa kilon, få bättre kondition och helt enkelt bättre hälsa. Helt enkelt är det inte men vi har skött oss riktigt bra och vi har tagit oss ut på promenader varje dag. Det blir så mycklet lättare då man inte är ensam. Detta är ju något vi inte bara gör för oss själva utan för Felicias skull också och nu då hon finns kan man inte vara självisk längre.

Felicia fortsätter att vissa nätter sova oroligt och varendaste morgon går hon upp SENAST 06. Gärna runt 05. Vänta bara tills du blir tonåring gumman, då ska morsan ge igen. Mohahahahaaa!



Så här kan det ut från våra vardagsrumsfönster då man är uppe med tuppen



Vi köpte en lära-gå-vagn till Felicia idag. Ska vi motionera får hon också göra det! :-) Hon verkade gilla den men från att gå redigt många steg då vi håller hennes händer så blev nu inte så många. Fötterna satt som fastklistrade i golvet medan hon puttade vagnen framåt tills hon nästan låg på mage. Då vi skjutsade på gick det bättre och några vändor blev det men Felicia verkar just nu tycka att den är roligare att skjuta framför sig då hon kryper.

Jag och Felica träffade två mammor och bebbar idag och det var jättetrevligt som vanligt. Vi måste försöka få till det oftare (HÖR NI DET NU MAMMOR!!!) för jag ser ju att Felicia tycker det är SÅ roligt!



Men allå! Släpp mig så jag kan gå dårå!



Jamen REDAN!



Om jag säger att jag har tränat färdigt så har jag!




Den är så söt så jag måste få visa den igen...



TANDEN!



/Tesan



Kommentarer
sara - mamma till wilda

Det där kan INTE Wilda hahaha Duktig tös

2010-09-02 08:11:28
URL: http://saratilling.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0