Titta hon snackar!

Hon är så söt så jag dör en smula. Jag smälter. Med hennes bebisröst får hon nu till babba... bappam... mmammam och jag vill bara äta upp henne!
Igår var vi bortbjudna på middag vilket var jättretrevligt.- Flis hade svårt att komma till ro då hon sov i sin vagn men det gick hyffsat ändå trots att hon vaknade flera gånger och skrek. Nog om det. Vi promenerade hem sedan och var hemma vid 1.30 och då sov Flis som en liten giiiis. Åka vagn rules! Men när jag lyfte över henne (sovandes) till hennes säng så slog hon upp hennes två stora blå och blev så där klarvaken som bara hon kan. Vi la henne mellan oss i våran säng och låtsades sova med förhoppningar om att hon skulle göra detsamma. Men hon blev bara mer och mer rastlös och bökade runt och blev frustrerad och gnällig. Så helt plötsligt kom det! Babba! Älskling, hörde du! Där var det kört, nu var vi klarvakna med henne och jag blev tvungen att ta henne i famnen när mammam kom också. Åhhh!!!
När hon landade på min axel somnade hon och då fick äntligen mammamam och bappab sova också.

Du är ljuvlig unge! 6/8-10 ska vi minnas :-)






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0