Gästbloggerska

Bara för att min mamma är lite dålig på att uppdatera ordentligt i bloggen så tänkte jag ta över lite här och få visa lite vad jag hade för mig under semestern i älvsbyn.




12/7 - Jag kom till älvsbyn och alla ville titta på mig och bara på mig.
Här ser det ut som att mormor skäller ut mig men hon talar bara om hur fin jag är!



13/7 - Upptäcker!



14/7 - Badar utomhus för första gången.



14/7 - Träffar gammelfarmor



15/7 - Försöker klättra ur soffan för att komma bort från det där



15/7 - Farmor, farfar och pappas moster entrar byn. Dom kommer för att titta på mig.
En farbror ska hälla vatten på mitt huvud.



16/7 - Jag bakar...



Dessa fina doptårtor



Men sen blev jag heeelt slut



och då skulle vi tydligen iväg och duka också



17/7 - Så kom dagen då jag fick vatten på mitt huvud.
Jag var faktiskt glad hela dagen men mamma ville prompt lägga ut denna bild.



18/7 - Besökte storforsen. Det var där jag döptes men vi hann inte gå
runt och titta den dagen. Vi hade ju fullt upp med att fira mig. 
Det är fint i storforsen och jag fick doppa mina fötter.
Årets första bad! Mamma vill att jag ska förtydliga att jag menar årets första bad utomhus :-D



19/7 - Moster Bibbi a.k.a godmother, kammar tuppkam på mig.



20/7 - Stryper papegojan som försöker smita


 
21/7 - Surfar med morbror David



22/7 - Grrrrr. Kan inte se farligare ut än så här :-/



23/7 - Vilka stooooora ögon jag har



24/7 - Golvet var säkraste platsen för mig att sova på då vi var och
firade gammelfarmor på 87-års dagen (en dag i förskott)



24/7 - Dom säger att vi ska åka hem imorgon så jag gömmer mig här
och struntar i att klockan är 22.15.



25/7 - Kramas med morfar innan jag ska åka hem


Det var roligt i älvsbyn men det var tråkigt att mamma blev dunderförkyld den sista veckan för då orkade hon inte göra nåt eller träffa nån. Jag blev lite rastlös. Jag blev duktigare på att förflytta mig under tiden där, jag har tränat och då man tränar så mycket som mig så måste man ju äta ordentligt så det har jag börjat med. Mat är ju gott! Mamma och pappa är jätteglad att jag äter nu och när dom är glada så är jag glad! 

Jag längtar tillbaka till älvsbyn redan och min släkt där så mamma har bokat en resa till oss innan vi ska dit till jul. Vi åker upp redan 22:a september och stannar i 2 veckor. Hur ska pappa klara sig utan mig?


/Felicia



Kommentarer
Tova

Åhh, riktigt fina bilder :) en sån sötnos!

2010-08-01 13:29:23
URL: http://trasslet.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0