Augusti

1:a augusti. Herregud, det är ju snart höst!

Felicia har varit en riktig busfia idag. Hon hasar iväg till kablarna mest hela tiden, klättrar över mina ben då vi sitter i soffan för att komma åt datorn och gör pruttljud högt och ljudligt så hon blir sjöblöt!

Hon älskar sin lilla napp och jag bävar för den dagen hon ska vänja sig av vid den. Men den dagen den sorgen... Hon är så söt då hon moffar in nappen i munnen och nu har hon börjat att stoppa in den i mun då jag gapar. Så sött!

I vanliga fall brukar Flis sova 3 gånger under dagen men idag har hon bara sovit 2, varav en kortis så ikväll var hon redigt trött. Hon somnade ståendes i K:s knä. Jag och K gapflabbade och hon himlade med ögonen och såg besvärad ut. Stackarn! Hoppas hon sover bättre inatt. Det senaste nu så har hon vaknat rätt ofta på natten och måste tas upp och vaggas för att hon ska somna om.



Gladskit



Bonar golvet



Den där tungan är mer ute än inne :-)



Börjar få till en frilla



Tittut!



/Tesan






Kommentarer
Emmy



Gud hon börjar bli lik sin mamma tycker jag!

2010-08-02 10:41:38
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0