Krypa, stå på knä och säga gägägä

Nu är jag ledig i 6 dagar på raken efter lite jobb så nu ska jag njuta an lillaskruttan. Hon är så himmla duktig. Hon kryper runt och ställer sig upp på knä hela tiden och gör tappra försök till att resa sig upp på fötterna. Man smälter då man sitter i soffan och helt plötsligt ser hennes lilla runda huvud sticka upp över soffkanten!

Ett nytt ljud har hon lagt till med nu också. Gägägägägägägä!


27/8



28/8 - Tittut!



28/8



Nu fungerar nattningarna bättre. Denna veckan har vi börjat med att, då hon bliviti trött, lägga henne i hennes säng och ge henne vällingen där. Då har hon oftast blivit tröttare och tröttare och sedan somnat på stört då välling tagit slut och hon fått sin napp. Skönt att slippa bära så mycket. Hon har vissa nätter fortfarande vaknat och vägrar sova och hon tycker det är absolut färdigsovet och morgon då klockan är runt 6 *gäsp*

Flis har spenderat mycket tid med hennes farmor och farfar i veckan då K har varit sjuk och jag jobbat. Det har funkat super och det är vi glada för. Nu är K frisk så nu ska vi ta igen tid tillsammans, våran lilla familj.



/Tesan



Kommentarer
sara - mamma till wilda

SOM jag letet efter din blogg hahaha Här har vi ju er. Hur har ni det?

2010-08-29 22:15:32
URL: http://saratilling.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0