Första stegen

I måndags, 6/12, tog Felicia sina första steg helt själv mellan mig och K på golvet. Först ett... sen två... och så tre. Sen var det pladask men nu är det på gång! Man är så stolt så man håller på att tuppa av :-D

I tisdags var vi på buslandet med Caspian och hans mamma och lekte. Det var roligt så det ska vi göra om!

Igår (onsdag) var vi på stan hela dagen med Felicias farmor och letade efter vinterskor till Flisan. Det var inte det lättaste men några hittade vi som passade henns fot i alla fall. Får se om det slutar med någon av dom eller om det blir några andra. Dom som var bäst hitills var ett par pax och ett par kavat.

Idag har det blivit en innedag med röj hemma. Vad ska vi hitta på imorgon? Ut och försöka köra vagnen i snön kanske...



Har inte lyckats fånga Felicia på bild då hon gör sina "moves" så jag bjuder på några andra bilder istället.




2/12



3/12 - Har precis tvättat händerna och roffar åt sig en banan.
Bilden på henne då jag tog av henne bananen vill ni inte se. Vilket humör!



6/12 - Ängslig för att jag inte lyfter upp henne fort nog.



/Tesan



Kommentarer
Johanna

Vad hon är söt! Och duktig som börjat gå!

2010-12-12 10:08:48
URL: http://johannaidalouise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0