POWERnap

Idag passade jag på att lägga mig och vila då Felicia tog en av hennes powernaps. En del blir inte så långa men iband sover hon en timme. Då Flis hade sovit en halvtimme kröp jag ner och somnade. Vaknade av en gråtandes Flis och tittade på klockan. 2 timmar hade gått! Såg jag rätt? Jo!!! Herregud hon sov 2,5 timmar och jag fick mig en välbehövlig catch up med sömnen. Gött!

Var hos K på sjukhuset igen, såklart! Skulle vilja vara hos honom mer men han orkar inte. Han får ont då han sitter och inne på hans rum vill jag inte vara. Lillan stör ju de andra han delar sal med då... Han har ont i nedre delen av magen och nu hade han fått en allergisk reaktion på antibiotikan också :-( Dessutom så är han uppkopplad till droppet igen, får bara dricka i nödfall. Jag tycker så synd om honom. Åh vad han ska sakna Flis. Vi saknar dig, bli frisk!!!




28/7 - Flis vid middagen
/Tesan


Kommentarer
Emmy



Åh va jobbigt med din sambo :(



<3 <3 <3



Hoppas att han bli bra snart. Nä bra NU!

2010-07-29 09:45:58
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0