8/5

Mamma, Felicias mormor fyllde 59. Hipp hipp hurra! Har inte varit med på någon av henne födelsedagar sedan jag flyttade till göteborg. Har missat 8 födelsedagar alltså :-( Men nästa år kommer jag hem för då är det ju jämna år.

K åkte iväg på grabbkväll och vi hade tjejkväll här i lördags. Felicia var med fram till åtta-tiden sen slocknade hon i famnen på mig. Jag vet inte hur vi ska kunna börja med nya rutiner vid läggdags. Som det är nu så somnar hon alltid helt eller delvis i famnen på någon av oss och då lägger vi henne i spälsängen. Om vi lägger henne i sängen då hon är för vaken då ligger hon bara och gråter tills man tar upp henne. Kan inte med att låta henne ligga där och vara ledssen.

I alla fall så åt vi god mat här jag och 3 tjejkompisar. Sedan drack vi vin och öl och tjötade och det var jättetrevligt! Kristofer kom hem strax efter att tjejerna hade gått vid 2, tror jag det var. Då var det även dax för Flisan att äta så jag kom i säng 2.30 och redan kl 5 vaknade busen  igen och skulle till vår säng. Sedan låg hon och bökade i ytterligare en kvart och sedan sov hon till 7. Behöver jag säga att jag var såååå trött då jag var tvungen gå upp med henne då (det var K:s tur att ha sovmorgon)!!!



8/5


/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0