Mammaträff

När jag fick reda på att jag var gravid gick jag med i familjeliv, ett forum där det snackas om ALLT! Där var/är jag med bland annat i en tråd med andra tjejer från göteborg som var beräknade vid samma tidpunkt ungefär. Där har vi följts åt hela graviditeten och pratat om våra krämpor och frågat, tipsat och stöttat varandra ända fram tills ploppet! Nu gör vi samma sak fast nu handlar det inte bara om bebbarna utan massa tokerier. Sitter ofta och asflabbar vid datorn då jag läser vad tokarna har skrivit! 

Idag var det dags att ses och de flesta av oss hade inte träffats förut och bebbarna var det då verkligen premiär för. Vi blev 7 mammor ( alla kunde inte komma) med bebbar och det var 7 helt fantastiska tjejjor, mammorna alltså. Det var såå roligt att träffa er!!

Elias som var värd-baby bjöd Felicia på en majskrok och det gick hem vill jag lova! Nu måste mamma handla!



Majskrok, njam njam njam!!!



Elias, Felicia 1, Elin, Felicia 2, Caspian, Jack, Emma
















Gissa en gång varför Felicia är i duschen idag igen. Rätt svar: Gröt.



/Tesan



Kommentarer
Cupcaken

Ja Ni är Bäst! :D

2010-05-26 23:27:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0