24 veckor och det firar vi med banan

Natten till idag, onsdag, var som vanligt. Trots att Felicia somnade sent igår efter en del bök och en flaska mat vid 21.30 så vaknade hon ändå vid 4 för mat igen. Sedan började hon greja och tyckte det var dags att gå upp vid 7 men K la henne bredvid mig i sängen och där somande hon faktiskt om och sov en timme till, till 8! Rekord tror jag nog!

6.50 blev lillfisen 24 veckor gammal. Tiden går ju så fort!

Idag skulle jag och Felicia på träff med mammor och bebbar från BVC-gruppen. Men då jag vaknade med lite halsont så tyckte jag det var bäst att stanna hemma. Det gjorde jag rätt i för det började ösa ner sen.

Felicia har fått en del kläder och annat som sparats från det att K var liten. Så roligt att det finns kvar!! Då hon blir äldre ska hon få bära några klänningar som finns från min barndomstid. Hon kommer bli sötast!

Sötisen på sig en mysig och söt sparkdräkt som K har haft. Såå inne nu med alla 70-tals färger och mönster som är nu. Det var på håret att jag fick igen den så det var tur att vi fick med den hem förra helgen. Nu hinner hon ha den lite i alla fall! Kolla på första bilden så sött tyget har nötts bort av fötter som varit lite för stora :-)

Felicia åt lite mosad banan till sin kvällsgröt. Det var helt okej sa hon! Sedan åt hon sin flaska med mat runt 19 och vi trodde hon skulle somna sen som hon brukar. Men se det gick inte. Hon var grinig och gnällig och övertrött. Till slut efter en del bärandes och vaggandes så somnade hon i barnvagnen då jag körde runt den och skumpade lite över en tröskel. Men det var inte så långvarigt. Hon vaknade igen och var vaken ett tag sedan fick hon en flaska till vid 21.30 och sedan efter den så somande hon och vi kunde lägga henne i hennes säng. Undrar vad det är för övertrötthets-fasoner hon nu börjat med. Strul vill vi inte ha!



12/5




















/Tesan






Kommentarer
Emmy



Kör också med vagnen över tröskel! Man får en helt annan bebis om den sover :)



Min kille orkar bara va vaken 1,5 - 2h i stöten på dagarna sen får man vagna.

2010-05-13 12:35:58
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0