Till familjen

Jaha, där kom jag efter igen trots att jag lovat mig själv att få till ett litet inlägg varje dag. Här kommer ett inlägg fullproppat med bilder så ni där hemma, yes my family, kan följa lillfisens utveckling. Hon har precis kommit sig igenom en utvecklingsfas, tror jag i alla fall, där dagarna har bestått av gnäll, gnäll och åter gnäll och en massa skrik samt en himla motvilja till att sova om kvällarna och matvägran. Men nu känns det faktiskt som det börjar ordna till sig. Nu har vi hunnit att byta till sittdelen på vagnen också och Felicia äääälskar det!





23/5 - Bänkpress under gymet



23/5 - Bytte till sittdelen och det gjorde någon nöjd!


22/5 - Sköna våååååår!



22/5 - Uteserveringens yngsta gäst



22/5 - Chillar lite


21/5 - Hey, fokusera!



20/5 - Gladskit!



19/5 - Inga dyra leksaker här inte. Papper är kuuul!



18/5 - Redy, stadig, go!



17/5




/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0