Chefen pruttar

Igår var Felicia tröttare än vanligt skulle jag vilja påstå och sov fler och längre stunder än hon brukar och inget annat än mammas famn dög. Det var precis så jag fick ta mig en snabbdusch och sedan på med kläderna, mer än så hann jag inte för jag kan verkligen inte med att låta henne ligga och skrika. Det är ju inte så att hon slutar efter ett tag utan det bara eskalerar!!!

Det roligaste Flisan vet just nu är att göra pruttljud med munnen. Så sött! Och gärna då hon har gröt i munnen också.


 

 
27/5 - Alla dessa grötbilder. Dom blir aldrig tråkiga!


Nu längtar jag till på torsdag. Då är det dags för Flisans 6-månaders kontroll. Funderar ju lite över vad hon väger nu för hon äter så lite. 3-5 gånger bara och smakisarna är fortfarande just smakisar. Hon vill inte öka på mängden. Men det som kanske oroar mest just nu är några elakt röda utslag hon har på kinden som bara kommer tillbaka trots kortisonsmörjning.

Nä nu vill bebbe till famnen igen. Bossen kallar :-)


/Tesan






Kommentarer
Victoria

Gott med gröt! :) Vilken sötis hon är!

2010-05-31 20:17:05
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0