Lillan är inte helt kry

Detta inlägg innehåller mycket SAJB (läs baklängen). Vill du inte läsa om sådant, sluta läs nu!


Bajjkalaset fortsatte hela dagen. Eller rättare sagt diarrékalas. Lillan sov i en och en halv timme i min famn efter att jag skrivit inlägget imorse. Hon brukar sova en timme sammanlagt på hela dagen, MAX. När hon vaknade gav jag henne mellis, mosad banan, yoghurt och vanlijpulver, det gick lite bättre och hon åt lite iaf. Men direkt efter (under tiden) så sprakade det i blöjan och trots att jag gick och bytte på en gång så hade det kommit ut ur blöjan på alla håll och kanter.

Felicia lekte lite iaf. men var sig inte riktigt lik. Vid 12 provade jag med mat men hon vägrade och var trött igen. Tog henne till hennes säng och la ner henne. Hon bara låg blick stilla och stirrade. Det händer ALDRIG! Om man lägger ner henne i sängen när hon är för pigg eller vaken så brukar hon ställa sig upp och böka men hon var bara still... Strök henne lite i ansiktet och tillslut somnade hon och sov en och en halv timme till!

När hon vaknade igen var det dags för mellis och jag gjorde lite gröt för hon behövde ha sig något mastigare. Hon åt några skedar... och så BRAAAK. Diareékalas igen...



Jag fick inte i henne vatten men hon ordnade det själv!



Kokade blåbärskräm till henne som hon åt några skedar av och majskrokar mumsade hon flitigt också. Båda sorterna är jättebra just nu då dom är stoppande och bra att hon ville ha något iaf. då hon ätit så dåligt.

Middagen gick helt okej och på em var bajset lite hårdare. Kanske blåbären och krokarnas förtjänst?

Lilla pärlan var trött redan vid 17 men lite lek (så mycket hon orkade) och ett bad efter middagen höll henne vaken ett tag till och sedan tog hon en flaska välling i soffan och efter tandborstningen somnade hon på 5 minuter klockan 19. SÅ trött!

Undrar varför hon helt plötsligt vill ha välling igen? Hur som så är hon en bestämd dam som vet vad hon vill!

Krya på dig nu skrutta! Mamma undrar vad det är för skit du har i kroppen.



/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0