Våran dotter är sig inte lik


Lite orolig för Felicia här, hon är sig inte riktigt lik. De senaste dagarna har hon varit konstig i magen, lösare än vanligt.

Imorse vaknade hon strax före 6 och jag provade att ge henne välling i sängen (hon har vägrat välling sen några veckor tillbaka) och hon drack den. Men så vred hon bort huvudet och då jag gav henne flaskan igen för att se om hon ville ha mer, då kräktes hon. Hon har kräkts typ en gång om dagen sen några dagar tillbaka och hon brukar aldrig kräkas nu mera.

Sen somnade hon. Ca 20 min senare vaknade hon och grät och lät konstigt. Som när man hickar men låååånga såna ljud inåt. Lät som det var väldigt jobbigt för henne :-( När vi tog upp henne märkte vi att hon hade bajjat, aldrig sett så mycket bajs...

Nu vid 8-gröten, som hon brukar sluka, så ville hon inte ha och hon fick kväljningar.

Tog med mig henne och satte oss i soffan och hon som inte gillar att sitta still satt som ett tänt ljus och nu har hon somnat här i min famn.

Hoppas det inte är något konstigt på G igen. Får se hur dagen artar sig...



/Tesan



Kommentarer
Victoria

Huvva, hoppas det går till sig...

2010-11-08 08:51:32
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/
Emmy



Usch va jobbigt. Magsjuka??? Ge henne mycket vatten att dricka kanske??



Stackars Flisan

2010-11-08 08:56:04
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Mia

Usch stackars liten. Hoppas hon mår bättre snart!

2010-11-08 10:28:47
URL: http://miasalskadebarn.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0