Välling är för bebisar!

Jaha då har ungen bestämt att hon ska ha gröt på kvällen innan hon lägger sig. Välling är för bebisar och hon är en stor tjej nu... Eller nåt!

När hon äter sin gröt runt 19 så blir hon grinig av att hon är så trött och nu har det faktiskt fungerat löjligt bra att lägga henne sen. Ner i sängen med mätt mage och så sjunga lite och lite buff eller gung av sängen och så sover hon. Gissa om vi är lyckliga... fram till nästa strulperiod.

Flis börjar bli en riktigt klippsk unge, kommer på nåt nytt varje dag nästan. Här om dagen kom hon på hur man öppnar skåpsluckor. Pilla in fingrarna mellan och så voila´! Förstärkaren, tv-spelen, dvd:n, filmer och massa sladdar och grejs låg farligt till, tills igår. Då fick K upp såna där fiffiga spärrar så nu kan hon inte få upp luckorna längre.

Hon är så väl medveten om när hon gör något hon inte får. Då jag säger "Feliiicia" med det där speciella tonfallet så slutar hon abrupt med det hon håller på med och tittar på mig. För att snabbt efter det skratta och vända sig tillbaka och IVRIGT fortsätta med det hon gjorde. Som för att skynda sig att hinna "greja", för nu kommer mamma snart och hämtar mig!!



27/10 - Titta vad jag kan!



Det där såg gott ut, får jag smaka! Mmm, äpple!



/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0