City airline, ni har gjort mig redigt pissed!

Igår kom jag och Felicia till älvsbyn och här ska vi vara i 2 veckor. Resan började med att personalen vid incheckningen stressade på oss och sa att vi var tvugna att skynda os till gaten trots att vi hade en halvtimme tillgodo. Vi fick snabbt säga hej då till K, vilket var tråkigt då vi hoppades att vi skulle få en stund tillsammans då vi ska vara ifrån varandra så pass länge. Mest med tanke på att det blir lång tid Felicia ska vara från sin pappa och han från henne... Vi sa hastigt hej då och skyndade genom säkerhetskontrollen. Så mycket man kan skynda sig då man köar. För att komma fram till gaten och se att flyget är försenat 1 timme och då hade ju K redan hunnit åka. Vi hade ju kunnat få mer tid tillsammans. Irriterande! Det hela slutade med 2 timmars försening pga. tekniskt fel och piloten ville provflyga innan han tog på passagerarna. Ehhh va??

När vi landade i luleå stod inte min pappa och väntade där som han skulle och direkt såg jag vårat bagage komma på bandet. Det var bara att släppa ner Felicia på golvet så jag kunde plocka från bandet, som tur är så kryoer hon ju nu så det gick bra ändå. När jag packade upp Felicias vagn ur plasten så var den trasig. Förstörd! Ena bakhjulet är så snett så det vobblar och det andra är helt löst. Vagnen är obrukbar och jag känner mig helt uppställd.

City airline har sagt att dom ska ersätta skadan men där jag är nu kan dom inget göra. Det tar flera veckor att få hem de delar som behövs för reparation så dom hinner itne komma innan jag åker hem. Istället måste jag nu vänta tills jag kommit hem till gbg igen (om 2 veckor!!!!) och gå till en butik där för bedömning. Sedan vänta flera veckor till. Jag blir så arg då jag tänker på det. HUR ska vi klara oss. Ska vi sitta inne hela dagarna i fleeera veckor. Inte orkar jag då bära runt på Felicia och itne känner jag för att köpa en begagnad vagn så länge då det inte är mitt fel att den vagn vi har är trasig.

Ursäkta det långa inlägget men jag är så arg!!!

Godnatt!

Ps. Vi har det bra här uppe och idag har Felicia träffat sin tremänning Lilly som är 7 månader yngre än Felicia och Lillys storebror William som är 6 år. Det var roligt tyckte Flis!

Godnatt igen!



/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0