Ullareeeeed

K har fått beviljat att vara föräldraledig på fredagar vilket innebär långhelg för familjen. Skönt! Första lediga fredagen spenderade vi i ullared. Felicia behövde fylla på garderoben och vi skulle söka efter en vinteroverall också. Tyvärr så hittade vi ingen overall då dom i strl 74 var så fula (fanns en modell) och storlek 80 druknade hon fullkomligt i. Men andra fina fynd blev det och nu behöver hon inte gå naken.

Efter 8 timmars shopping kom vi hem med detta till våran lilla Fis:











Och lite leksaker som jag inte orkat fota :-)

Det blev en lång dag i mitt favoritvaruhus. Nu är den stora frågan. NÄR ska jag åka igen?? :-D



/Tesan



Kommentarer
Victoria

Åh vad kul med Ullared.. Synd man inte bor närmareee...

2010-09-20 08:09:38
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/
Caroline

Ååååh så fina! Plagget med elefanterna är min favvo :-) /Skåne C

2010-09-21 23:30:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0