Ställer sig upp

Nu har det gått en vecka sen jag bloggade sist och jag kan inte förstå vart dagarna tar vägen. Dom bara susar förbi. Vi har haft något att göra varje dag. Träffat olika folk, varit på bvc och jag har jobbat helgen som var. Fullt upp, men det är trevligt!

Sen sist så har Felicia börjat krypa allt snabbare och hon reste sig upp på fötter för första gången igår. Wihooo vad du är duktig stumpan! Förut har hon kunnat resa sig om hon har tagit tag i något lägre föremål. Typ en kudde på golvet, men då har hon ju stått i en båge. Nu stod hon upprätt :-)

Idag hade vi mammor och bebbar på besök. Barnen hade roligt och lekte och vi mammor tjötade. Tack, ni förgyllde våran dag!

En vecka kvar nu tills jag och Flis åker upp till älvsbyn. Det ska bli SÅ roligt men jag tänker mycket på HUR K ska klara att vara ifrån lillan :-/



8/9



12/9 - Ååååh, ett nytt ställe att utforska!!!



...och man kan krypa in där. JA Felicia är faktiskt med på bilden :-)




13/9 - Myser med pappa



14/9 - Titta vad jag kan mamma!



15/9 - Felicia gillar sina kompisar som ni ser (Elin saknas på kortet).



/Tesan












Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0