Alla hjärtans dag

Årets alla hjärtans dag började med att jag fick en present av min underbara dotter. En nyckelring med ett hjärta på och en fint kort till, som hon skrivit alldeles själv förstås. Jag har ju sagt att jag har en klok dotter :-D
 
När bejbi kom hem från jobbet åt vi en ljuvlig champinjon & gorgonzolasoppa med sesambröd till och Felicia smakade på allt hon med. Nu har hon börjat med att hon ska smaka på ALLT vi äter och ger sig inte förrens hon får som hon vill. Hon pekar och ropar "DÄ!" och vi dansar efter hennes pipa.

Jag fick en underbar bukett med vinröda tulpaner av älsklingen och choklad såklart. Han fick kallingar, en röd ros och ett kort från sina flickor och våran lilla prinsessa fick ett princesstält av oss och SOM hon älskade det! Hon skrattade och kröp in där på en gång och hade så roligt men då vi försökte krypa in så kom hon bakom oss och grät hysteriskt. Tror inte det var för att vi inte fick vara i hennes tält utan hon verkade tycka det var otäckt att vi försvann in där. Gogumma!

Felicia fick också en jättesöt pyjamas med bamse och hjärtan på av sin farmor & farfar. Felicia säger TACK(som hon faktiskt ofta säger då vi ger henne något)! Väluppfostrad är hon också :-D

Smaka på allt som sagt... jag åt en ölkorv med chilismak, inte jättestark men ändå sting i den, så kommer den lilla knägångaren och pekar på korven och säger "DÄ, DÄ, DÄ"! Tänkte att det inte är så bra för hennes mage så hon fick inte smaka men hon blev så sur så jag gav med mig. Vad händer? Hon drog i väg med korven och knaprade och mumsade på den som det vore en majskrok. Hon tyckte om det OCKSÅ!







Kommentarer
Maria

Som en alla hjärtans dag ska vara...

2011-02-16 13:13:19
URL: http://mischomascho.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0