Förlåt min älskade dotter

Nä nu fick jag en klump i magen och får dåligt samvete över mitt förra inlägg. Låter som jag klagar på henne. Vill poängtera att vi inte tycker att det är hennes fel att hon och sömn inte går hand i hand. Hon kan ju inte rå för att hon inte har lärt sig ännu. 

Vi har ju världens underbaraste dotter. Hon är så glad och skrattar och ler mestadelen av hennes vakna tid. Hon kan ju tom skratta då hon ska sova. Hon ler stort till alla männsikor vi möter och hon tjuter glatt och gör mig glad och lycklig om och om igen. Hon gapar, sträcker ut tungan och pussar mig med öppen mun och hon säger "mammmmma" och drar mig i byxbenet för att hon vill vara nära mig och så har man mage att tycka att hon ibland kan vara klängig.

Nä nu ska Felicia få en mamma som är mer tacksam.

Tack för att du finns Felicia och tack för att du är du! Älskar dig så det gör ont och nu längtar jag faktiskt tills du ska vakna så jag får se dig igen. Jag skiter i om det är natt eller morgon, det ska bli underbart!




8/1 - Mamma och pappa har gett mig en fin frisyr!



10/1 - Det blev oroväckande tyst... Inte så konstigt!








/Mamma



Kommentarer
Fröken Hallon

så känner säkert många ibland, man är arg och sen får man dåligt samvete, för de är ju trots allt det bästa som finns och jaaa din Felicia är ju uuuursöt, men det vet du ju redan!



Lyckokramar till er!

2011-01-12 00:28:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0