Hissjävel!!!!!


Fantastiskt glad är jag nu. NOT! Hissen trasig och vi bor på 7:e våningen och vi skulle på dejt NU. Tänkte att jag får väl slänga i Felicia i selen och sen låta vagne skutta nerför trappstegen framför mig.

Packade ner allt vi behöver ha med oss i vagnen och krånglar i en skrikandes Felicia i selen som inte alls var med på notorna och lyckas efter många om och men spänna den i ryggen. Hur kan man förresten gör en sele som man nästan måste vara två för att få på??

Så står jag där med 10 kilo bebbe på magen och börjar baxa med vagnen. Den fastade efter första trappsteget för det är ju spiraltrappor!!! Den kilades fast. Fäll ihop vagnen tänker ni då. Det gick inte för det låg grejer under vagnen. Stoppa grejerna i vagnen istället. Det gick inte heller för när jag då försökte bära vagnen ramlade grejerna ut!!! Nu sitter jag här förbannad och helt genomsvett. Reparatör är påväg men hallå hur lång tid ska det ta!!! Den var trasig redan då en kompis kom till mig 10. Det är 4 timmar sen!!!!!!

Åhhhhh tänk om det inte blir något Uppdrag - Aktivera dotter idag? :-( Hon fick leka en stund med E:s dotter Emilia i alla fall men vi vill uuuuuut!.




/Tesan



Kommentarer
Emmy



Nej va segt!

2011-01-14 17:17:55
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0