Skitnatt (IGEN!) & barnkalas


05.45 gjorde Felicia morgon igår (fredag) efter hennes sova-hela-natten natt. Jag var trött i alla fall och bara längtade till hennes sovstund på dagen. Då den kom vid 11 så kröp jag också ner i sängen och tänkte få mig en lur. Men inte. Efter 25 minuter vaknade hon även denna gången så det blev inget sova för mig och inte sov hon något mer under dagen heller. Hur orkar hon?

I säng kom hon vid 20 och jag var inte delaktig den kvällen heller. Jag var ute och åt god tapas med två vänner. Gott, gott! Anyway... Felicia sov lungt och fint ända fram till 4. Då vaknade hon och vägrade sova så hon var vaken i 2 timmar!!! Sen somnade hon om och sov till 7.

Vi var så glada igår för att hon sov hela natten men så kommer en sån här skitnatt och så känns allt så hopplöst igen. Man vill veta varför?? Varför vaknar hon? Hon är inte varm, det hjälper inte med ny blöja, inte med mat och det hjälper inte att få komma till oss. Tips??!!

Idag har vi varit iväg på Felicias första barnkalas (förutom hennes eget). Vi firade Felicia och Caspian och både barnen och de vuxna hade en trevlig dag! Felicia tyckte tårtan var mmmmmmmm! :-P



/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0