Skönt att vara ifrån men ändå inte


Idag har jag jobbat vilket var ganska skönt och framför allt nyttigt för både mig och Felicia. Vi sitter ihop lite väl mycket kanske, jag och lillan men samtidigt så gillar jag inte att vara ifrån henne mycket heller. Eller jo det är ju skönt med egentid OCH jag gillar att spendera min tid med våran älskade Flis. Ja ni fattar! För och nackdelar med allt som vanligt. Tid är dyrbar och kommer aldrig igen. Så kan vi säga. Punkt.

En timme innan jag gick från jobet frågade en arbetskamrat om jag saknade Felicia nu och jag svarade ärligt; "Nja, inte än faktiskt"... När jag kom hem från jobbet var det bara K hemma. Felicia var ute på aktivering med hennes farmor och farfar. Så konstigt det kändes att bara vara jag och K hemma. Det dröjde inte länge innan jag gick runt och trampade och sa "NU saknar jag henne, nu får dom kommmmma!!" Efter drygt en timme ringde det på dörren och titta vad vi såg då vi öppnade...


Våran lillskrutta!!!!!


Hej mamma!





/Tesan




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0