Sovnatt

Varannan natt var det ja. Igårkväll somnade Felicia vid 20, rätt så smärtfritt. Sen sov hon hela natten med bara ett uppvak, eller om det var två. Jag var som en zombie. Men hur som så var det inga långa. Napp-plopp typ. Strax efter 5 vaknade hon ordentligt. Då tog jag med täcke och kudde och gick och la mig i bäddsoffan vi nu bäddat ut intill hennes säng och försökte att buffa lite och bara hålla handen på henne. Hon skrattade åt mig och ställde sig på tå och sa på bebisspråk. TAAAA UPPPP MEJJJJ MAMMMMMMA!!!

Så vi startade morgonen 5.15 men det är helt okej. 5 får man lov att kalla för morgon, alltså sov hon hela natten!
Då vi ändå var vakna så var det lika bra att börja dona lite. Vi tömde och plockade i i diskmaskinen. Ja vi, Felicia och jag. K låg och trynade han.

Ikväll laddar vi för att vara vakna i flera timmar till natten...







/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0