Uppdrag - Aktivera dotter

Idag har jag och Felicia varit ute och gått i nära 5 timmar. Hon har fått frisk luft, se massa folk, skratta åt folk, skrika åt folk, babbla med folk, se bebisar, shoppat och sovit i vagnen. Hoppas det kan hjälpa henne att sova bättre. Jag är då helt slut så vet inte om jag kommer vakna av henne ens så då kanske jag tror att hon sovit hela natten i alla fall :-)


Måste visa en bild på Felicia imorse. Hon siktade in sig på sin tiger men fick för sig att ta vägen in genom barnvagnschassit för att komma åt den och så fastnade hon där och det såg bara för roligt ut! Det enda som hände när hon låg där och sprattlade med benen var att chassit rullade lite fram och tillbaka. Jag hann ta några kort i alla fall innan hon blev förbaskad och jag var tvungen hjälpa henne loss :-)







När vi kom hem från stan var Felicia tydligen lite småhungrig för när jag öppnade skafferdörren för några sekunder så lyckades hon roffa åt sig ett hårdbröd och började knapra. Hon har aldrig smakat det förr, har tänkt att det är för hårt. Men hon kröp runt och knaprade i sig glatt och det gick rätt bra. Bara några smulor som hamnade lite snett i halsen och många smulor runt hela köksgolvet!









/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0