Café Glädjebubblan

Lillan vaknade till en gång igår, 20.30 och det räckte att bara lägga henne ner i sängen igen. Sen sov hon hela natten och vaknade inte förrens 4.40. Jag kämpade i en timme med att få henna att somna om men hon hade bestämt sig. Hon skulle upp. Det var bara för mig att lyda!



Så här glad var lillan då jag inte orkade leka före tuppen



6 väckte jag K så han fick ta över och bad honom ge henne en flaska välling. JAg behövde verkligen mer sömn!Närmare 7 somnade hon om igen och då blev det tyst så även jag kunde somna. Jag MÅSTE köpa öronproppar!!! Lillan sov till 8 så fick sova en stund i alla fall. Det var välbehövligt!


Idag har vi träffat 3 mammor och 2 bebbar. Vi var på Café Glädjebubblan. Premiär! Jag tyckte att det var ett kanonställe! Stora ytor för barnen att röra sig på, lekhörna med leksaker och inget som barnen kunde göra sig illa på eller sätta sönder. Han som jobbade där var också vansinnigt trevlig! Rekomenderar verkligen det stället! Sen leksakerna kändes väl rätt skitiga, en del i alla fall men det är klart det blir så. Hoppas dom tvättas någon gång i alla fall :-) Där fanns även micro, flaskor, pipmuggar skedar, haklappar. Ja allt man behöver för att få i de små mat och dom sålde även barnmatsburkar. Bra plats för barnvagnarna fanns också. Toppen ju!

Efter fiket blev det en liten tur på stan och sedan en kaffe till. Jag och Felicia hade en kanondag!


Tack för att ni finns mammor och bebbarna!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0