Varannan-mönstret är tillbaka verkar det som

Kan ju inte bryta trenden så jag fortsätter att berätta om Felicias nätter.

Lördag till söndag sov hon hela natten men natten till idag var vi tillbaka på ruta ett igen. Lillan vaknade 00 och var vaken till 02. Skrek och skrek och skrek... tills vi tog upp henne *suck* Hysteriskt! Sedan vaknade hon 3.45, 4.45 och sedan gjorde hon morgon 5.45.

Idag har jag varit så trött så jag har haft svårt att hålla mig vaken. Detta trots att Felicia har skrikit så fort jag tittat åt ett annat håll och har varit tvungen sitta på golvet med henne hela dagen för att hon ska vara nöjd. Sovstund det tog hon i vagnen ute så kunde inte passa på att sova själv något. Om jag inte hade velat sova gåendes runt i haga vill säga :-D

Dags att kontakta barnpsykologen nu som var BVC:s enda tips.







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0