Bus å näsblod :-(

Bus å lek men det är inte alltid så kul. Här om dagen blev det tyst, ni vet så där tyst som det bara blir då ett barn har hyss på gång. Hittade Felicia i badrummet, som jag glömt stänga dörren om, och där hade hon rivit ner allt hon kunde komma åt under skötbordet. Så fint så! När hon fick se mig så skyndade hon sig att nyttja sin tid där inne och skulle hitta nåt annat att talla på. Minen när hon vet att hon är upptäckt är oslagbar! Man smälter!

Buset kan snabbt gå över till gråt. Igår busade vi i soffan och efter en stund låg Felicia och tog igen sig. Jag vred bort huvudet för några sekunder och då hör jag en smäll och på 2 röda han hon dunsa i golvet. Hon hade landat på mage och slagit i munnen och oj vad ledssen hon var. Mammahjärtat höll på att brista då jag såg att det kom blod från näsan. Ajaj. Mammas gullrumpa!






23/3



27/3 - Glad trots blodig näsa


Fläskläppen försvann efter någon timme och det verkade som allt var glömt då. Nästan. På kvällen såg det ut som hon hade ont i näsan då vi försökte få bort torkat blod därifrån :-/




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0